Livrarea produselor
Livrare la adresă
Pentru livrare la adresă prin curier, termenul de livrare este de 48-72 ore lucrătoare. Pentru comenzile plasate inainte de ora 13 termenul de livrare este de 24-48 ore lucrătoare. Serviciul de livrare se face prin Sameday.După plasarea comenzii, la momentul expedierii coletului, vei primi un mail de notificare expediere comandă, însoţit de linkul de urmărire (tracking) al comenzii.
Livrare prin Sameday Easybox
Termenul de livrare este de 24 ore lucrătoare pentru comenzile efectuate înainte de ora 13. Selecteaza Easybox in pasul final de comanda si vei primi comanda a doua zi.Produsele sunt livrate într-un locker securizat, disponibil nonstop în mai multe puncte de ridicare naţionale. Serviciul este disponibil în toata reţeaua de acoperire Easybox. Poţi selecta punctul de livrare preferat în pasul final de comandă, secţiunea livrare prin easybox.Când comanda ta ajunge în locker, vei primi de la Sameday un e-mail cu un cod QR şi un SMS cu codul PIN. Ai la dispoziţie 36 de ore să ridici produsul. Scanarea codului QR sau introducerea codului PIN la punctul de ridicare va duce la deblocarea compartimentul în care se află coletul.
Taxe de livrare:
- Easybox lockers – 9 lei
- Livrare la adresă prin curier – 15 lei
Transport gratuit pentru comenzile cu valoare de peste 250 lei
Metode de plată
- Plată online cu cardul
- Plată ramburs prin curier
- Plată cu cardul la ridicarea produselor din easybox.
Important! În cazul în care selectezi plata la livrare, pentru seriviciul easybox este posibilă doar plata cu cardul bancar (emis sub sigla Visa, MasterCard sau Maestro), iar pentru serviciul cu livrare la domiciliu se poate plăti doar numerar.Te rugăm să verifici conținutul coletului și să compari cu factura. În cazul in care există produse facturate, dar nelivrate, trimite-ne sesizarea ta in maximum 5 zile lucrătoare din momentul recepționarii coletului. Ne poți semnala lipsa prin email (repservice.ro@avon.com) sau telefonic (*2866, program L-V de la 09:00-21:30).
O situație de lipsă a unui produs din colet o poate reprezenta - Lipsa prin substituție. Un produs facturat nu este in colet, însa în locul acestuia se găseste un alt produs care nu figurează pe factura și nici nu a fost comandat.
În ambele cazuri este necesar să fie anunțată situația pentru a fi efectuate verificările necesare în linia de ambalare.Contravaloarea produsului/produselor va fi returnată în contul bancar indicat.
Livrarea produselor
Livrare la adresă
Pentru livrare la adresă prin curier, termenul de livrare este de 48-72 ore lucrătoare. Pentru comenzile plasate inainte de ora 13 termenul de livrare este de 24-48 ore lucrătoare. Serviciul de livrare se face prin Sameday.După plasarea comenzii, la momentul expedierii coletului, vei primi un mail de notificare expediere comandă, însoţit de linkul de urmărire (tracking) al comenzii.
Livrare prin Sameday Easybox
Termenul de livrare este de 24 ore lucrătoare pentru comenzile efectuate înainte de ora 13. Selecteaza Easybox in pasul final de comanda si vei primi comanda a doua zi.Produsele sunt livrate într-un locker securizat, disponibil nonstop în mai multe puncte de ridicare naţionale. Serviciul este disponibil în toata reţeaua de acoperire Easybox. Poţi selecta punctul de livrare preferat în pasul final de comandă, secţiunea livrare prin easybox.Când comanda ta ajunge în locker, vei primi de la Sameday un e-mail cu un cod QR şi un SMS cu codul PIN. Ai la dispoziţie 36 de ore să ridici produsul. Scanarea codului QR sau introducerea codului PIN la punctul de ridicare va duce la deblocarea compartimentul în care se află coletul.
Taxe de livrare:
- Easybox lockers – 9 lei
- Livrare la adresă prin curier – 15 lei
Transport gratuit pentru comenzile cu valoare de peste 250 lei
Metode de plată
- Plată online cu cardul
- Plată ramburs prin curier
- Plată cu cardul la ridicarea produselor din easybox.
Important! În cazul în care selectezi plata la livrare, pentru seriviciul easybox este posibilă doar plata cu cardul bancar (emis sub sigla Visa, MasterCard sau Maestro), iar pentru serviciul cu livrare la domiciliu se poate plăti doar numerar.Te rugăm să verifici conținutul coletului și să compari cu factura. În cazul in care există produse facturate, dar nelivrate, trimite-ne sesizarea ta in maximum 5 zile lucrătoare din momentul recepționarii coletului. Ne poți semnala lipsa prin email (repservice.ro@avon.com) sau telefonic (*2866, program L-V de la 09:00-21:30).
O situație de lipsă a unui produs din colet o poate reprezenta - Lipsa prin substituție. Un produs facturat nu este in colet, însa în locul acestuia se găseste un alt produs care nu figurează pe factura și nici nu a fost comandat.
În ambele cazuri este necesar să fie anunțată situația pentru a fi efectuate verificările necesare în linia de ambalare.Contravaloarea produsului/produselor va fi returnată în contul bancar indicat.