Cookie: Pagina noastra foloseste cookie-uri. Citeste mai mult despre politica de cookie-uri. Inchide
.
Ai ales să comanzi dintr-o nouă Broșură, dar nu s-au produs modificări în comanda ta
Produsele au fost actualizate conform Broșurii din care ai ales să comanzi

Povestea Avon în susținerea femeilor din lumea întreagă

Într-o lume în care drepturile fundamentale sunt adesea rodul unor perioade lungi de adversități, Avon a fost de timpuriu un susținător al dreptului femeilor la șanse egale în domeniul profesional, ajungând în timp la o comunitate globală impresionantă de antreprenori în frumusețe. Avon s-a distins încă de la începuturi prin susținerea unei abordări diferite.

 

Pentru noi, frumusețea înseamnă puterea de a încuraja, de a transforma vieți și de a crea o lume mai bună pentru ziua de mâine. Misiunea noastră a fost dintotdeauna de a promova frumusețea, dar și de a împuternici femeile de a avea libertatea de a câștiga așa cum își doresc, contribuind astfel cu ceva pozitiv pentru familia și comunitatea din care fac parte. Descoperă cum Avon a reușit să lege conceptele de frumusețe și empowerment, creând o poveste unică și inspirațională!  

Avon și misiunea noastră de-a lungul timpului   

Gândește-te: când ți-ai acordat timp pentru a te simți bine cu tine așa cum ești, pentru a-ți pune în valoare frumusețea așa cum îți place, dar și pentru a avea libertatea de a câștiga așa cum îți dorești? Pentru milioane de femei din lumea întreagă, povestea lor a început alături de Avon, undeva în decursul celor aproape 138 de ani de existență. 

1886 a fost anul în care a luat naștere Coca Cola, în care Carl Benz a produs primul automobil, dar și anul în care David H. McConnell a pus bazele unei companii care avea să schimbe pentru totdeauna felul în care femeile se privesc și abordează diverse aspecte ale vieții. Chiar dacă pentru femei, libertăți pe care astăzi le considerăm fundamentale au venit mult mai târziu, odată cu modelul de business implementat atunci ele și-au câștigat libertate economică, într-o vreme în care oportunitățile de afaceri pentru acestea erau limitate. 

Avon a însemnat încă de la începuturile sale empowerment sau împuternicire pentru femeile din lumea întreagă, emancipare ce vine odată cu posibilitatea de a-și modela propriul destin și de a beneficia de independență financiară. Avon înseamnă pentru femei libertatea de a fi ele însele și de a se exprima așa cum își doresc, personal și profesional, păstrând în același timp contactul cu ceea ce este important pentru ele.  

Campaniile noastre pentru susținerea femeilor din lumea întreagă 

Misiunea noastră la nivel global s-a extins mult dincolo de oferirea de oportunități de afaceri femeilor. În prezent suntem nu doar lider mondial în industria produselor de frumusețe, ci și o forță globală de schimbare. Suntem implicați în multiple campanii și inițiative care privesc direct femeile. Produsele noastre de înfrumusețare, dar și campaniile de conștientizare și programele de susținere a diverselor cauze sociale au impact pozitiv asupra vieții a milioane de femei din întreaga lume. 

Campania Cancel Cancer a contribuit cu peste 800 mil. $ la programe de educație și prevenție împotriva cancerului la sân. Încă din 1992 încurajăm femeile să aibă grijă de propria sănătate și acordăm susținere celor care s-au confruntat cu cancer mamar, prin vânzările de produse specifice. 

Una din trei femei la nivel global se confruntă, cel puțin o dată, cu o formă sau alta a violenței de gen. În 2004 am lansat campania globală „Speak Out Against Domestic Violence”, cu scopul de a susține programe de prevenire a acestui flagel nedorit. Împreună cu instituțiile partenere am reușit să strângem peste 10 milioane de dolari pentru a sprijini victimele violenței domestice și a continua să sprijinim conștientizarea acestui fenomen. 

Cea mai recentă dintre campaniile noastre are în prim plan conceptul de „Iubire responsabilă”, lansată cu scopul de a îmbrățișa nu doar frumusețea iubirii, ci și de conștientizare a riscurilor asociate cu relațiile din mediul online. Ne dorim relații digitale sănătoase și responsabile pentru cei care îmbrățișează astfel de conexiuni, iar obiectivul acestui demers este creșterea conștientizării cu privire la abuzul cibernetic în relațiile de cuplu.  

 

 

Avon - promovarea frumuseții reale 

Ca o companie pusă în slujba femeilor din întreaga lume, am redefinit conceptul de frumusețe prin prisma diversității și auto-acceptării. Pentru noi, „frumusețea reală” nu se limitează la aspectul fizic. Este o combinație de încredere în sine, auto-acceptare și diversitate. În viziunea noastră, fiecare femeie este frumoasă în modul ei unic și are dreptul de a se simți și de a fi percepută astfel. 

La Avon, ne dorim să promovăm o imagine a frumuseții care este accesibilă tuturor, indiferent de vârstă, culoare a pielii sau formă corporală. Te încurajăm să îți îmbrățișezi propria frumusețe și să te exprimi în modul în care te simți cel mai confortabil. Susținem femeile să se iubească pe ele însele așa cum sunt și contribuim astfel la schimbarea percepției societății asupra frumuseții!  

Avon - Empowerment și frumusețe 

Empowerment-ul, sau procesul de a dobândi control, autonomie și putere în propria viață, este vital pentru femei, care, de-a lungul istoriei, s-au confruntat cu numeroase bariere sociale și culturale. Avon a oferit femeilor, încă de la începuturile sale, oportunități de afaceri, contribuind astfel la dezvoltarea lor personală și psihologică. 

Pentru noi, frumusețea nu se limitează la aspectul fizic, ci implică și sentimentul de încredere în sine, autonomie și stăpânire de sine. O femeie care se simte stăpână pe ceea ce este și cunoaște este mai predispusă să aibă o percepție pozitivă asupra frumuseții proprii. Empowerment-ul poate contribui la aceste sentimente, creând un cerc virtuos în care percepția frumuseții și împuternicirea se amplifică reciproc. 

Produsele noastre de înfrumusețare îți permit să-ți exprimi individualitatea așa cum dorești. În plus, îți punem la dispoziție oportunități de afaceri care te pot ajuta la independența financiară. De la modelul de business „door-to-door”, în noua eră a inovației de astăzi ai posibilitatea de a accesa canale de comunicare de tip omnichannel, în care împărtășirea modelului de frumusețe personală este posibilă prin intermediul unui mediu digital complex. 

De la „democratizarea” frumuseții și oportunitatea de a fi ele însele și de a se exprima și a câștiga așa cum își doresc, Avon continuă să deschidă uși și să reprezinte un simbol al independenței economice și de expresie pentru femeile de pretutindeni. 

Distribuie

Alte articole

{{::article.Title}}
{{::article.Title}}

{{UI.LoadingMessage}}
[View|Representative_Attach_Not_Available]